Boka på vent: Hulder av Tonje Tornes

Hei og hå godtfolk!

Sliten og nøgd etter endt arbeidsdag kjem eg innom bloggen for å fortelja deg om vekas boka på vent, nemleg Hulder av Tonje Tornes.

Eg veit faktisk ikkje så veldig mykje om denne boka, anna enn at det er ein ny (2013), norsk fantasy og at den innvolverar ei hulder på eit eller anna vis (for å påpeika det openbare). Og så har den eit veldig fint omslag:

Hulder!

Faktisk så har det siste nummeret av Nemi (teikneserien) ein hyllest til dette omslaget på framsida.

Når eg har bestemt meg for å lesa eit bok liker eg å veta minst mogleg om den før eg les den, då det hender at klare forventingar til ei bok kan vera meir til skade enn gagn. Eg etterlater deg likevel med forlagets omtale av boka, og ynskjer deg ein fortsatt fin tirsdagskveld!

Frå forlaget

Erik er på fjelltur med moren sin. Hun dreper en kvinne de begge ser som en hulder, men polititet er av en annen oppfatning. Moren havner på psykiatrisk sykehus i Sirdal. Erik og faren flytter til en gammel gård i nærheten. Der skjer det underlige ting. En jente sniker seg rundt. En lettkledd jente med hale.

Fantastisk, fengslende og kontrastfylt. Ungdom med sterke krefter i et norsk bygdemiljø – og en dramatisk underverden basert på våre mest kjente sagn og eventyr.

Første bok i Kire-serien om Erik Skoglund og den tiltrekkende hulderjenta Flora, byr på mørk spenning og magisk realisme.

2 tankar på “Boka på vent: Hulder av Tonje Tornes

Legg att eit svar

